نخ و نقشه بوسه (14588)

لاکچری ( 4 سانت ) برای اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرد 08632211088

از {{model.count}} رای
تعداد
نوع
گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی کالا
فروشنده: farshebehesht
آماده ارسال ناموجود
4,478,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
کمی صبر کنید...
  • تعداد گره: 500 گره در 670 رج
  • اندازه فرش به سانتیمتر: 76 در 102 سانت
  • رجشمار: 46 رج
  • جنس مواد اولیه: پشم (مرینوس ) و ابری...

محصولی از شرکت فرش دارکوب امروزوسه (Der Kuss) اثری از گوستاو کلیمت (۱۸۶۲–۱۹۱۸ میلادی)، نقاش نمادگرای اتریشی است که بی شک، از مشهورترین کارهایش به‌شمار می‌رود. اصل این نقاشی، هم اکنون، در یکی از گالری‌های قصر بلویدیر در شهر وین نگهداری می‌شود.این نقاشی زن و مردی را که از نمادهای گوناگون و طلا پوشیده شده‌اند، نشان می‌دهد که در پس زمینه‌ای آرام و یکنواخت، یکدیگر را می‌بوسند. مرد خم شده‌است تا زن را در حالی روی بستری از گل زانو زده‌است ببوسد در حالی که به نظر می‌آید زن بیشتر پذیرای بوسه باشد، به جای این که فعالانه در آن شرکت کند. بخشی از طلایی که برای پوشش مرد استفاده شده‌است، از اشکالی سیاه و سفید و مستطیلی شکل تشکیل شده در حالی که لباس زن با گلهایی رنگارنگ نقطه چین شده‌است.

وسه (Der Kuss) اثری از گوستاو کلیمت (۱۸۶۲–۱۹۱۸ میلادی)، نقاش نمادگرای اتریشی است که بی شک، از مشهورترین کارهایش به‌شمار می‌رود. اصل این نقاشی، هم اکنون، در یکی از گالری‌های قصر بلویدیر در شهر وین نگهداری می‌شود.

این نقاشی زن و مردی را که از نمادهای گوناگون و طلا پوشیده شده‌اند، نشان می‌دهد که در پس زمینه‌ای آرام و یکنواخت، یکدیگر را می‌بوسند. مرد خم شده‌است تا زن را در حالی روی بستری از گل زانو زده‌است ببوسد در حالی که به نظر می‌آید زن بیشتر پذیرای بوسه باشد، به جای این که فعالانه در آن شرکت کند. بخشی از طلایی که برای پوشش مرد استفاده شده‌است، از اشکالی سیاه و سفید و مستطیلی شکل تشکیل شده در حالی که لباس زن با گلهایی رنگارنگ نقطه چین شده‌است.

تعداد گره
500 گره در 670 رج
اندازه فرش به سانتیمتر
76 در 102 سانت
رجشمار
46 رج
جنس مواد اولیه
پشم (مرینوس ) و ابریشم
تعداد رنگ
120رنگ
ابریشم و ابریشم مخلوط
11رنگ
نوع نقشه
عددی / خانه بندی و صوتی (گویا)
موجودی
برای اطلاع از موجودی با ما تماس بگیرید

بسیار کار زیبای است

781 روز پیش ارسال پاسخ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...